ניר אורבך: "לא דיברתי עם בנט מאז שהפלתי את ממשלתו"

    אסתי פלד No Comments on ניר אורבך: "לא דיברתי עם בנט מאז שהפלתי את ממשלתו"

    ח"כ ניר אורבך לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "אם שקד תבנה תכנית עבודה טובה, ותתנצל על מה שהיא עשתה השנה, ותביא רשימה טובה, יש לה סיכוי. אני ובנט לא דיברנו מאז שהתפזרה הכנסת, זה ביוזמת שנינו" | האזינו לריאיון

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ניר אורבך לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "אני לחושב ששקד עשתה צעד מאד חשוב. אמרתי לה כבר לפני חודש וחצי שהדרך היחידה שלה לחזור לימין ולהישאר בפוליטיקה זה לפנות לציונות הדתית, ולהיות בגוש נתניהו מלא".

    "היא צריכה לעשות עוד כמה פעולות, ויש לה סיכוי לעבור את אחוז החסימה. יש ציבור גדול בציונות הדתית שמרגיש שאין לו בית. אם לא יהיה לו מענה הוא יכול להצביע לגנץ וסער. להערכתי זה ציבור שיכול להביא את הניצחון לימין" טען אורבך.

    "אם שקד תבנה תכנית עבודה טובה, ותתנצל על מה שהיא עשתה השנה, ותביא רשימה טובה, יש לה סיכוי. צריך למקד את המסרים שלה מול הציבור, יש דברים שהיא עשתה, אותם היא צריכה להבליט".

    "החיבור עם הבית היהודי הוא הכרחי, כעת כוחו לא משמעותי, אבל יש ציבור שיכול לחזור אליו. צריך להרחיב את הקואליציה, כי 61 זה א קל. הבסיס צריך להיות ימין, אבל להוסיף עוד מפלגות".

    "אני מאמין לאיילת שקד שהיא לא תשב יותר עם רע"מ והמשותפת. אבל אם יהיו 61 רע"מ תוכל להיות שותפה בתנאים שיציבו לה".

    בסיום הריאיון חשף אורבך ואמר: "אני ובנט לא דיברנו מאז שהתפזרה הכנסת, זה ביוזמת שנינו, הוא הבין שעשיתי מהלך אידיאולוגי. אני לא החלטתי אם אני ירוץ, אני חושב גם על לא להתמודד לכנסת הבאה".



    0 תגובות